четверг, 22 января 2015 г.

Фотодует Мерта Аласа та Маркуса Пиготта за $100 000 в день


Дует фотографів, що складається з Мерта Аласа і Маркуса Пиготта, який виявив себе ще на початку 2000-х, мабуть один з найвідоміших в модному світі: вони знімають рекламні кампанії таких брендів як Louis Vuitton, Giorgio Armani, Roberto Cavalli, Gucci, Fendi, Yves Saint Laurent, Givenchy, обкладинки Vogue, Interview і Love рясніють їх фотографіями, а один знімальний день цієї парочки коштує сто тисяч доларів, а іноді й більше.

Вони однолітки, народилися в 1971 році. Мерт Алас народився в Туреччині в сім'ї військового льотчика і моделі. З самого дитинства майбутня зірка модної фотоіндустрії дуже любив глянцеві журнали і з нетерпінням чекав виходу чергових номерів, так само цікавився фотографією. В 19 річному віці перебрався жити в Лондон, де незабаром почав підробляти стилістом.

Маркус Пиготт народився в Уельсі в родині військового льотчика ВПС Великобританії і парихмахер. З дитинства хлопчик тягнувся до матері і весь вільний час проводив у неї в Перукарні. У 1992 році він переїхав до Лондона, де влаштувався асистентом фотографа.

Їхня зустріч відбулася в 1994 році, і після спільної роботи в декількох проектах вони вирішили створити свою власну команду. Організувавши свою першу фотостудію в покинутому складі. Їх першими клієнтами стали друзі, яких дует фотографував на старенький Hasselblad. Звичайно ж грошей це не приносило і хлопці зважилися подати своє портфоліо в культовий британський журнал Dazed & Confused і тут же отримали замовлення на перші зйомки. У 1998 році дует отримав замовлення від легендарного Visionaire. Через ще два роки вони вже знімали рекламні кампанії для Missoni, Louis Vuitton і Hugo Boss.

В 2006-му вони стали авторами культового календаря шинного гіганта Pirelli. Зйомка проходила на Французькій Рив'єрі, і в якості моделей виступили файні дівчатка: Дженіфер Лопез, Жизель Бундхен, Кейт Мосс, Наталія Водянова, Карен Елсон і Жіневье Ван Синус.

Багато хто звинувачує Мерта і Маркуса в любові до фотошопу, хоча вони і не приховують цього: «Це все суцільний обман. Але це якраз те, що всі і чекають від наc. Іноді навіть реальні речі здаються несправжніми. Якось раз ми знімали рекламну кампанію для Louis Vuitton в пустелі в Дубаях. І в кінцевому результаті все дюни виглядали намальованими ». «Це в чомусь схоже на живопис, - додає Мерт. - Ви можете намалювати все, що ви побажаєте. Уявіть, що ви намалювали картину, а на наступний день вам здається, що в ній не дістає собаки, і ви берете і просто домальовує її. Це допомагає відчувати себе набагато вільніше, ніж раніше ».
Важко уявити, що б було з кожним із них, якби вони так і не зустрілися. Абсолютно різні за характером, що володіють кожен своїм особливим стилем та баченням, вони діють як єдине ціле. В їх команді немає домінуючого. Під час зйомки вони передають один одному фотоапарат, але, дивлячись на кадр, вам так і не вдасться з точністю сказати, у кого ж він був в той момент в руках.

Сейчаc Мерт і Маркус живуть у власній віллі на Ібіці. Інтереси фотографів представляє одне з найбільших агентств Art Partner (www.artpartner.com).
Текст: Женя Прилуцька



































Предыдущие материалы в этом разделе:

Комментариев нет:

Отправить комментарий